Wat mag je van PrivacyZone verwachten?

De een vindt de privacywet duidelijk, efficiënt en praktisch. De ander diffuus, bureaucratisch en onwerkbaar. Privacy management is maatwerk. Voor iedere afdeling. Voor iedere doelgroep.

Dat is het uitgangspunt en de uitdaging van PrivacyZone.nl bij de ontwikkeling van privacybeleid op basis van de privacywet AVG / GDPR.

PrivacyZone.nl is een marketing & communicatiebureau dat gespecialiseerd is in privacymanagement en privacymarketing.

Kunnen we misschien van de nood een deugd maken en dankzij de AVG nieuw beleid ontwikkelen waarmee meer omzet gegenereerd kan worden?

PrivacyZone helpt bij het vinden van effectieve oplossingen en zorgt er samen met jou voor dat je organisatie aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming voldoet.

  • Welke mogelijkheden biedt privacybeleid voor verbetering, innovatie en zelfs new business?
  • Hoe combineren we juridisch en ethisch verantwoord handelen met het optimaal benutten van technische mogelijkheden om consumenten gepersonaliseerd te bedienen, 24/7, waar dan ook?
  • Welke (nieuwe) technische ontwikkelingen zijn er om het inzicht van organisaties in consumentengedrag, interesses, voorkeuren, attitudes en beleving op individueel niveau te achterhalen?
  • Welke impact hebben de ontwikkelingen voor HR, marketing, sales, customer service?

Geïnteresseerd? Neem dan nu contact met ons op.

Bel 06-31995740 of mail naar info@privacyzone.nl.

PrivacyZone.nl analyseert op basis van de Europese privacywetgeving samen met het management de custumer journey en werkprocessen om privacy risico’s en kansen in beeld te brengen.

  • We leren je ontwikkelingen aanvoelen
  • Wat je daarvan kunt leren
  • Wat er mogelijk is
  • Hoe je kunt reageren
  • Hoe je marktvragen kunt voorspellen en zo voldoen aan de klantvraag of deze zelfs kunt genereren
  • Hoe je eenvoudiger internationaal zaken kunt doen
  • Hoe je rust binnen jouw organisatie creëert met heldere processen en duidelijke afspraken
  • Hoe je aantrekkelijker wordt als werkgever door een transparant HR-beleid
  • Hoe je efficiënter kunt ondernemen door meer inzicht in jouw bedrijfsvoering
  • Hoe je doelmatig en datadriven kunt werken
  • Hoe je jouw imago kunt verbeteren

Wie van de nood een deugd maakt hoeft niet bevreesd te zijn voor hoge kosten of hoge boetes. Privacy wordt dan een investering waarmee je kosten kunt besparen en meer omzet en winst kunt genereren.

De AVG / GDRP biedt, wanneer goed gemanaged, volgens PrivacyZone een groeikans.

PrivacyZone werkt samen met zelfstandige specialisten op diverse vakgebieden die kennis delen, vergaren en duiden om klanten optimaal te kunnen ondersteunen bij de ontwikkeling van een doelgerichte privacy strategie.

Geïnteresseerd in de werkwijze van PrivacyZone? 

Bel 06-31995740 of mail naar info@privacyzone.nl.

FAQ

Inschrijfformulieren mogen niet meer met standaard aangevinkte hokjes worden aangeboden, bijvoorbeeld het hokje ‘Ja ik wil op de hoogte gehouden worden van nieuwe producten’. Dat ‘trucje’ gebruikten bedrijven jarenlang om reclame naar klanten te sturen, die daar nooit om hebben gevraagd. Nadrukkelijke toestemming van de gebruiker is onder de nieuwe wet vereist.

Load More

Partners PrivacyZone