Selecteer een pagina

Wat mag je van PrivacyZone verwachten?

De een vindt de privacywet duidelijk, efficiënt en praktisch. De ander diffuus, bureaucratisch en onwerkbaar. Privacy management is maatwerk. Voor iedere afdeling. Voor iedere doelgroep.

Dat is het uitgangspunt en de uitdaging van PrivacyZone.nl bij de ontwikkeling van privacybeleid op basis van de privacywet AVG / GDPR.

PrivacyZone.nl is een marketing & communicatiebureau dat gespecialiseerd is in privacymanagement en privacymarketing.

Kunnen we misschien van de nood een deugd maken en dankzij de AVG nieuw beleid ontwikkelen waarmee meer omzet gegenereerd kan worden?

PrivacyZone helpt bij het vinden van effectieve oplossingen en zorgt er samen met jou voor dat je organisatie aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming voldoet.

  • Welke mogelijkheden biedt privacybeleid voor verbetering, innovatie en zelfs new business?
  • Hoe combineren we juridisch en ethisch verantwoord handelen met het optimaal benutten van technische mogelijkheden om consumenten gepersonaliseerd te bedienen, 24/7, waar dan ook?
  • Welke (nieuwe) technische ontwikkelingen zijn er om het inzicht van organisaties in consumentengedrag, interesses, voorkeuren, attitudes en beleving op individueel niveau te achterhalen?
  • Welke impact hebben de ontwikkelingen voor HR, marketing, sales, customer service?

Geïnteresseerd? Neem dan nu contact met ons op.

Bel 06-31995740 of mail naar info@privacyzone.nl.

PrivacyZone.nl analyseert op basis van de Europese privacywetgeving samen met het management de custumer journey en werkprocessen om privacy risico’s en kansen in beeld te brengen.

  • We leren je ontwikkelingen aanvoelen
  • Wat je daarvan kunt leren
  • Wat er mogelijk is
  • Hoe je kunt reageren
  • Hoe je marktvragen kunt voorspellen en zo voldoen aan de klantvraag of deze zelfs kunt genereren
  • Hoe je eenvoudiger internationaal zaken kunt doen
  • Hoe je rust binnen jouw organisatie creëert met heldere processen en duidelijke afspraken
  • Hoe je aantrekkelijker wordt als werkgever door een transparant HR-beleid
  • Hoe je efficiënter kunt ondernemen door meer inzicht in jouw bedrijfsvoering
  • Hoe je doelmatig en datadriven kunt werken
  • Hoe je jouw imago kunt verbeteren

Wie van de nood een deugd maakt hoeft niet bevreesd te zijn voor hoge kosten of hoge boetes. Privacy wordt dan een investering waarmee je kosten kunt besparen en meer omzet en winst kunt genereren.

De AVG / GDRP biedt, wanneer goed gemanaged, volgens PrivacyZone een groeikans.

PrivacyZone werkt samen met zelfstandige specialisten op diverse vakgebieden die kennis delen, vergaren en duiden om klanten optimaal te kunnen ondersteunen bij de ontwikkeling van een doelgerichte privacy strategie.

Geïnteresseerd in de werkwijze van PrivacyZone? 

Bel 06-31995740 of mail naar info@privacyzone.nl.

FAQ

Nee, het versturen van een e-mail om gebruikers te wijzen op een aangepaste privacybeleid is in veel gevallen niet nodig. Op zich is het netjes dat bedrijven per e-mail aangeven dat ze hun privacyverklaring hebben aangepast, maar ze hoeven daarvoor niet per se een e-mail te versturen. Als er geen grote wijzigingen hebben plaatsgevonden, volstaat een melding op de website ook. Veel bedrijven zijn onzeker over de uitleg van de AVG-regels en versturen daarom voor de zekerheid een mail met uitleg over hun privacybeleid. Aan de andere kant willen veel bedrijven laten zien dat ze zorgvuldig om gaan met persoonsgegevens. Daarnaast zijn er veel bedrijven e-mails over hun privacybeleid versturen omdat ze zien dat andere bedrijven dat ook doen. Qua marketing is het niet handig om uit voorzorg of voor de goede sier klanten hernieuwd om toestemming te vragen, als dat niet echt nodig is. Bedrijven die hun contacten onnodig mailen met de vraag of ze dat mogen blijven doen, lopen het risico dat het antwoord nee is. Als een gebruiker het mailtje negeert of verwijdert, mag het bedrijf die persoon na 25 mei niet meer benaderen. Als een bedrijf voor de AVG al voldeed aan de eisen om e-mail te mogen sturen, mogen ze daar vanaf 25 mei gewoon mee doorgaan zonder gebruikers daarvan op de hoogte te stellen of opnieuw om toestemming te vragen. Bedrijven die al voldeden aan de bestaande wet en gebruikers niet opnieuw om toestemming vragen, mogen ook na 25 mei gewoon e-mails blijven sturen.  

Load More

Partners PrivacyZone